Sello – pełna integracja i kompleksowa obsługa wysyłek

 

Sello to jedna z najpopularniejszych platform umożliwiających wygodną, szybką i sprawną sprzedaż na Allegro. System pozwala na sprawne zarządzanie dystrybucją towarów. Prostota oraz integracja z innymi produktami InsERTu (Subiekt GT / Subiekt nexo) sprawiają, że Sello to jeden z czołowych produktów na rynku do obsługi zamówień z Allegro. ProstaPaczka umożliwia rozszerzenie funkcjonalności Sello – dodatki i integracja opracowana przez LC Soft, to wyraźna optymalizacja procesu wysyłki. 

Sprawdź, jak możesz zmienić Sello – test nic nie kosztuje. Zobaczysz, że obecnie Twoja obsługa wysyłki w Sello zabiera zdecydowanie więcej czasu, energii i zaangażowania, niż rzeczywiście jest to potrzebne. Sprawdź możliwości Sello i integracji Prosta Paczka.

 

Pobierz bezpłatne demo!

 


 

Przygotowanie listów w Sello

 

Integracja kurierska w Sello sprawi, że w ramach jednej aplikacji utrzymasz dokładnie ten sam proces obsługi zamówień – niezależnie od wybranego przewoźnika. Koniec ze żmudnym poszukiwaniem rozwiązań dla każdego przewoźnika oddzielnie. Integracja z Sello to maksymalna automatyzacja procesów zleceń kurierskich – m.in. przygotowanie zbiorczych etykiet z danych Sello, sparowanie ich z dokumentami sprzedaży oraz pełne procesowanie działań w magazynie. 

 

Automatyczne wystawianie listów za pobraniem to oszczędność Twojego czasu i energii. Zapomnij o problemie, jakim bywa egzekucja należności od klienta w przypadku braku uzupełnienia kwoty pobrania. To integracja Sello z ProstąPaczką sprawi, że cały proces będzie kontrolowany automatycznie.

 


 

Integracja Sello z kurierami i Pocztą Polską

Drukuj etykiety:

  • najpopularniejszych kurierów: DHL, DPD, FedEx, GLS, InPost, Patron Service, Pekaes, UPS
  • Poczty Polskiej: Allegro dostawa, Pocztex kurier 48, polecone, zwykłe i wiele innych
  • pośredników: Apaczka, Eurohermes, Paketo24, Wysyłam z Allegro, Świat Przesyłek
  • Spedytorów: Db Schenker,  DSV, GEIS Cargo, JAS-FBG, SUUS

 

Automatyczne uzupełnianie parametrów paczek

Wysyłasz dziesiątki – jeśli nie setki – paczek i przesyłek? Znasz z góry ich parametry – wagę, szerokość i wysokość? Doskonale – integracja z Sello sprawi, że możesz automatycznie ustawić te parametry. Efekt? Odczujesz go natychmiast – to znaczące przyspieszenie generowania etykiet. 

Sprawdź, jak automatycznie uzupełniać wymiary paczek z Sello.

 

Weryfikacja kompletności zamówienia z Sello

Nie ma w e-commerce nic gorszego niż wysyłka nie tego towaru lub niekompletnego zamówienia. Nie trać pieniędzy na dodatkowe wysyłki. Prosta Paczka i integracja z Sello sprawi, że wyeliminujesz to ryzyko. System pomoże sprawdzić poprawność kompletacji zamówienia już na stanowisku pakowania – wystarczy do tego skaner kodów kreskowych. W ten sposób znacząco ograniczysz ryzyko błędów i pomyłek.

Sprawdź, jak sprawnie zweryfikować kompletność towarów w Sello

 

Zarządzanie wyglądem aplikacji

Setki dostępnych ustawień dotyczących pracy programu, to nie wszystko, co chcemy Ci zaoferować. Nasz dodatek do Subiekta GT ma także duże możliwości dopasowania jego wyglądu. Od kolorystyki całego programu (skórki), poprzez określenie miejsca przełączania modułów, zarządzanie dostępnymi filtrami i sekcjami, zakresu pozycji w menu kontekstowym dokumentu, aż po zaawansowane dostosowanie zestawienia dokumentów pobranych z Subiekta GT. Grupuj, sortuj, filtruj, powiększaj, zmieniaj kolor, krój czcionki, a nawet wybieraj ikony w zależności od zawartości komórki.

 


 

Kontrola nad informacją do Klientów

 

Nasza integracja z Sello sprawi, że automatycznie przekażesz numer listu przewozowego do Allegro – natychmiast po jego utworzeniu. Klienci cenią tak sprawną komunikację.

 

Zapisanie numeru listu w paczce Sello – a także natychmiast w dokumencie sprzedażowym wykonanym poprzez system Subiekt. 

 

Automatyczne informowanie klientów o statusie zamówienia – wysyłka powiadomień o przesyłce z linkiem śledzenia  zapobiegnie dodatkowym pytaniom o status realizacji.

Zobacz, jak stosować automatyczne powiadomienia w ecommerce

 


 


 

 

Drukowanie dokumentów

Nie trać czasu na ręczne drukowanie dokumentów. Twój czas jest cenny! Automatyczny wydruk dokumentów sprzedaży powiązane z przygotowaniem etykiety umożliwia szybkie włożenie ich do paczki z produktem.

 


 

 

Monitoring doręczeń przesyłki

Reaguj na wydarzenia przed Klientem – kupujący na pewno doceni Twój profesjonalizm. Bieżące monitorowanie statusów logistycznych to dowód na to, że panujesz nad realizacją zamówienia na każdym etapie – od jego złożenia, przez wysyłkę kurierską, aż po doręczenie. Automatyczne pobieranie statusów logistycznych od przewoźnika pozwoli Ci zareagować na problemy z doręczeniem zamówienia  zanim otrzymasz zwrot.

 


 

 

Rozliczanie pobrań

Importowanie zbiorczych zestawień pobrań i rozliczanie przesyłek w ramach Prostej Paczki wyraźnie skróci czas, jakiego potrzebujesz na standardowe rozliczanie rozrachunków w ramach Subiekt GT. Sprawdź, jak sprawnie możesz rozliczać rozrachunki w ramach Subiekt GT

 


 

Wsparcie zdalne

ProstaPaczka to bardzo rozbudowane narzędzie, które pozwala pracować na wiele sposobów. Dostępne są setki zestawów ustawień, co przekłada się na tysiące parametrów. Daje to wielkie możliwości, ale też w niektórych przypadkach, gdy nie ma informatyka w firmie, może stanowić niepotrzebne utrudnienie.
Oszczędź sobie czas potrzebny na samodzielne wdrażanie nowego systemu i zamów usługę wsparcia zdalnego! Podczas połączenia zdalnego zainstalujemy i skonfigurujemy Twój produkt.

  • Zaoszczędzisz godziny, które musiałbyś poświęcić na samodzielne dochodzenie do najlepszych praktyk,
  • Zaoszczędzisz czas, który musiałbyś poświęcić na rozpoznanie nowego oprogramowania,
  • Przyśpieszysz wdrożenie rozwiązania i szybciej zaczniesz czerpać z niego korzyści,
  • Będziesz miał okazję skonsultować swoje pomysły i od razu wcielić je w życie,
  • Łatwiej wykorzystasz wszystkie możliwości programu i nie pominiesz czegoś co ułatwi Ci codzienną pracę.

 

Pobierz bezpłatne demo!

 


 

Dołącz do grona zadowolonych klientów

700 +

Wystawionych licencji

~1mln

Uruchomień

86 %

Klientów zostaje i rozwija się z nami

 


 

Zobacz co mówią o nas klienci

[testimonial_view id=”1″]

 


 

POBIERZ BEZPŁATNE DEMO PROGRAMU

Podaj adres e-mail na który wyślemy link do pobrania dema wraz z dalszymi instrukcjami.

    Adres email*

    Mój numer telefonu:

    Preferowane godziny kontaktu:


    W związku ze skorzystaniem z formularza kontaktowego, będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu udzielenia odpowiedzi na Twoją wiadomość. Administratorem danych osobowych jest LC Soft sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych są dostępne w ramach naszej polityki prywatności




     


    Porozmawiajmy o usprawnieniach dla Twojej firmy! Zamów bezpłatną rozmowę z naszym ekspertem i zobacz jak nasze narzędzia mogą zautomatyzować pracę w Twojej firmie! Wystarczy jedno kliknięcie, aby umówić się z naszym specjalistą, którego możesz zapytać o wszystko! Chcę porozmawiać ze specjalistą

     

    Zobacz inne wpisy z kategorii Sello

    Podziel się dobrą nowiną!