Okno pozwalające na określenie pola własnego dla poszczególnych typów dokumentów.
Okno jest wykorzystywane do definiowania pól własnych w których PP będzie zapisywać dane, jak i tych pól z których PP będzie odczytywać dane.
W przypadku gdy w ramach PP obsługiwane jest kilka typów dokumentów (np. ZK i FS) to należy zdefiniować pola dla odpowiednich grupy.
- Typ dok.- lista rozwijana zawierająca grupy dokumentów z których mogą być pobierane dane w PP
- Dokumenty sprzedaży – grupa dokumentów sprzedaży (np. PI, PA, FS)
- Wydania zewnętrzne – grupa wydań magazynowych (np. WZ)
- Zamówienia klienta – np. ZK
- Pole – lista zdefiniowanych w Subiekcie nexo pól własnych dla wybranej grupy
- Dodaj – przycisk dodawania nowego pola własnego
Dodawanie pola
- Wybieramy grupę dokumentów z listy „TYP DOK.”
- Wybieramy pole własne z listy „POLE”
- Klikamy przycisk DODAJ – wybrane pole pojawia się na liście zdefiniowanych pól
Usuwanie pola z listy
- Zaznaczamy pole na liście zdefiniowanych pól
- Klikamy przycisk „USUŃ POLE” – pole zostanie usunięte z listy