Cennik dla modułu WaproMag

START

1 STANOWISKO

Wszyscy Przewoźnicy

Powiadamianie odbiorców

Archiwum przesyłek

Przygotowanie listu z poziomu WaproMag

 

 

32,00 zł*

Zamów teraz

STANDARD

4 STANOWISKA

Funkcjonalność START plus:

Raporty

Zbiorcza aktualizacja statusów

Pola własne dla powiadomień

 

 

47,00 zł*

Zamów teraz

PREMIUM

4 STANOWISKA

Funkcjonalność STANDARD plus:

Kontrola użytkowników i uprawnień

Własne skróty klawiszowe

Biblioteka dokumentów i dostaw

Podgląd i edycja powiadomień

Wstawienie nr listu do Allegro

78,00 zł*

Zamów teraz

PRO

4 STANOWISKA

Funkcjonalność PREMIUM plus:

Podpaczki na podstawie skanu kodu opakowania

Zarządzanie podpaczkami poprzez skanowanie kodów akcji

 

 

 

 

100,00 zł*

Zamów teraz

 

* cena netto za jeden miesiąc w przypadku zakupu rocznej licencji na użytkowanie programu.

Skorzystaj z promocji!

ProstaPaczka pomoże Ci oszczędzić czas i pieniądze poprzez uproszczenie procesu obsługi zamówienia Twojego klienta. Będziesz mógł obsługiwać więcej zamówień każdego dnia, bez wzrostu kosztu ich obsługi. Niestety gdzieś trzeba zacząć. Decyzja o wprowadzeniu nowego oprogramowania lub jego zmianie, przygotowanie danych, instalacja i konfiguracja, testy... Robisz to raz, ale zajmuje to Twój cenny czas.

Wychodząc Ci na przeciw, zapraszamy do zakupu naszego pakietu startowego!

Za jedyne 290zł netto otrzymasz pakiet trzech godzin wdrożeniowych, które możesz wykorzystać podczas swojego pierwszego miesiąca z nami. Może to być zdalna instalacja i konfiguracja programu. Mogą to być konsultacje dotyczące sposobów wykorzystania programu w Twojej firmie. Może to być pokonanie pierwszych trudności czy odpowiedzi na pytania / wątpliwości, które mogą pojawić się w początkowym okresie. Możemy też po prostu pogadać o tym jak my widzimy ProstąPaczkę w e-commerce czy podzielić się naszym doświadczeniem. Będziesz miał pewność, że ktoś jest z Tobą i zawsze pomoże w przypadku problemów. Nie musimy dodawać, że zakup pakietu upoważnia Cię do obsługi priorytetowej.
Podsumowanie
Pakiet zawiera trzy godziny wsparcia, które można wykorzystać na kontakt z opiekunem (telefoniczny / mailowy / wsparcie zdalne za pośrednictwem AnyDesk) przez okres 30dni od daty zakupu. Zadania realizowane przez opiekuna muszą mieć bezpośredni związek z programem ProstaPacka2 (opiekun podejmuje działań w innych programach, nie konfiguruje urządzeń peryferyjnych, nie podejmuje współpracy z firmami trzecimi w imieniu klienta). Skorzystanie z pakietu startowego nie wymaga zakupu licencji na program ProstaPaczka. Niewykorzystane godziny nie podlegają wymianie na gotówkę, inne usługi czy programy oferowane przez LCSoft.
 


 

Zobacz co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić!

Usługi dodatkowe

 


 

Najczęściej zadawane pytania:

Czym różnią się poszczególne wersje?

Szczegółowe różnice można poznać na stronie z listą funkcji.

Jak rozumiane jest stanowisko?

Jako stanowisko rozumiemy komputer z zainstalowanym programem, lub sesję połączenia zdalnego.

Czy można dokupić więcej stanowisk?

Tak, licencja na każde kolejne 4 stanowiska dostępna jest z 20% rabatem.

Czy można kupić licencje na krótszy okres?

Tak, możliwy jest zakup na 1, 3, 6, 9 i 12 miesięcy.

Czy można przejść na wyższą licencję?

Tak, można przejść na wyższą wersję dopłacając różnicę za brakujący okres.

Czy można zlecić dostosowanie programu pod nas?

Tak, dostosowujemy program do wymagań klienta. Wycena jest zawsze indywidualna.

Co obejmuje abonament?

W ramach abonamentu oferujemy dostęp do aktualizacji (nowości, dostosowania do zmian w Subiekcie GT, dostosowania do zmian u przewoźników) oraz wsparcie techniczne.

Jak udzielane jest wsparcie?

Sposób i czas obsługi zgłoszenia zależny jest od rodzaju posiadanego planu wsparcia. Zakres realizacji jest bardzo szeroki od zgłoszenia na forum do pomocy zdalnej i konsultacji telefonicznych. Szczegóły dostępne są na stronie plany wsparcia.

Jak często udostępniane są aktualizacje?

Zazwyczaj kilka razy w miesiącu.

Zobacz inne treści związane z modułem dla WAPRO Mag

Podziel się dobrą nowiną!