Najprostszy sposób na wysyłkę paczek kurierem lub Pocztą Polską!
 
Zastanawiasz się nad zakupem naszego oprogramowania? Zadzwoń do nas!       609 241 305 (pon-pt od 9:00 do 14:00)

_

UWAGA!

Allegro wprowadza zmiany do swojego API!

W związku z tymi zmianami, musimy zmienić uprawnienia aplikacji w systemie Allegro. Zmiana uprawnień może powodować konieczność ponownej autoryzacji konta Allegro w programie ProstaPaczka. Uprawnienia zmienimy w czwartek 28-03-2024 roku o godzinie 15:00. Zmiana dotyczy wszystkich bez względu na zainstalowaną wersję programu. Więcej szczegółów: Zmiana API Allegro.


PP Kolektor
Kompletacja i przyjęcia na urządzeniach mobilnych


PP Kolektor, to moduł systemu ProstaPaczka, służący do kompletacji zamówień oraz obsługi przyjęć magazynowych na urządzeniach mobilnych z systemem Android, w oparciu o dane z systemu ERP. Rozwiązanie pozwala na wykorzystanie najważniejszych korzyści systemów klasy WMS, bez konieczności poświęcania czasu i pieniędzy na wdrożenie takiego systemu.


System w Twojej infrastrukturze 

Cały system instalowany jest w Twojej infrastrukturze, dzięki czemu dane Twoich klientów nie są przetwarzane przez inne firmy i tylko Ty znasz szczegóły dotyczące sprzedaży.

Dane z Twojego systemu ERP

Rozwiązanie bazuje na danych zgromadzonych w Twoim systemie ERP – nie musisz zarządzać osobno ERP i systemem magazynowym. Informacja o poszczególnych etapach realizacji procesu trafia do Twojego systemu, aby wszyscy pracownicy wiedzieli co się dzieje z zamówieniem.

Koszt niezależny od ilości przesyłek

Cena nie jest zależna od ilości zamówień, a od ilości stanowisk, więc nie będzie rosła wraz ze wzrostem sprzedaży.


 

Etap 1 – KOMPLETACJA


Kompletacja zamówień z magazynu

Sprawdź najważniejsze funkcje modułu wspierającego proces kompletacji zamówień z magazynu na urządzeniach mobilnych.

Automatyczny import zamówień z ERP

Nasz program umożliwia zdefiniowanie warunków automatycznego importu dokumentów, z nadaniem odpowiednich priorytetów, a także automatyczną segregację zamówień na scenariusze (np: B2C / B2B, hurt / detal) i przydzielanie ich do odpowiednich operatorów. Problem dobierania najatrakcyjniejszych zamówień przez pracowników zostaje w ten sposób rozwiązany raz na zawsze.

Wydawanie zamówień do realizacji

Wydanie dokumentu na operatora może być realizowane na kilka sposobów:

  • ręcznie przez pracownika z uprawnieniami 
  • pobierane w określonej kolejności przez operatora na urządzeniu mobilnym 
  • przypisywane na podstawie skanu numeru zamówienia na urządzeniu mobilnym

Informacja o wydaniu zamówienia na operatora, a także o kolejnych etapach kompletacji, trafia do Twojego systemu ERP.


Współpraca z operatorem kompletującym zamówienie

Kompletuj jak chcesz

Dostosowanie aplikacji do różnych sposobów pracy pozwoli Ci wybrać najbardziej optymalne rozwiązanie dla Twojej firmy.

  • Jednostopniowe / Kompletacja pojedynczego zamówienia bez nośnika 
  • Jednostopniowe z nośnikiem / Kompletacja pojedynczego zamówienia z nośnikiem 
  • Dwustopniowa / Kompletacja wielu zamówień do jednego kontenera
  • Multipicking / Kompletacja wielu zamówień do osobnych nośników

Widzisz co zbierasz

Konfigurowalna lista z najważniejszymi danymi towaru pomoże pracownikowi wybrać właściwy asortyment i uniknąć pomyłek. W aplikacji prezentujemy:

  • Zdjęcie towaru /  szczególnie ważne dla nowych pracowników lub przy kompletacji nowych towarów
  • Nazwa z i symbol systemu ERP
  • Lokalizacja (adres półki) / przyspieszy dotarcie do miejsca przechowania towaru


Obsługa magazynu z użyciem kolektora

Towar w kilku lokalizacjach
Możesz zdefiniować wiele lokalizacji towaru w magazynie. Operator będzie kierowany kolejno do każdego adresu, a jeżeli zabraknie w nim towaru, zostanie to odnotowane w systemie i dana lokalizacja nie będzie podpowiadana, aż do jej uzupełnienia.

Różne sposoby zbierania towaru z półek
Możesz określić czy pracownik kompletujący ma skanować każdą zebraną jednostkę towaru, czy może zliczać ręcznie i podawać ich ilość.

Obsługa opakowań zbiorczych
Wiele kodów kreskowych dla jednego towaru lub kody kreskowe opakowań zbiorczych są pobierane z Twojego systemu ERP i rozpoznawane na urządzeniu mobilnym. 

Aktualny stan kompletacji
Stan skompletowania poszczególnych towarów jest wizualizowany na liście, aby pracownik wiedział jakiego asortymentu mu jeszcze brakuje, a który już zebrał w całości.

Ścieżka obsługi braków
Jeśli zabraknie towaru do skompletowania zamówienia, operator może odłożyć realizację dokumentu bez konieczności czekania na uzgodnienia z klientem. Po rozwiązaniu problemu brakującego towaru, pracownik magazynu może wrócić do kompletacji zmienionego zamówienia lub rozłożyć towar z powrotem na półkę.

Automatyczny transfer na serwer
Dane o zebranych towarach mogą być przesyłane automatycznie na serwer, dzięki czemu możesz podglądnąć stan kompletacji z komputera PC, jak i kontynuować proces na innym urządzeniu w razie awarii.

Pakowanie i wysyłka
Przygotowanie dokumentów przewozowych dla kurierów oraz dodatkowa weryfikacja kompletności, może być z łatwością kontynuowana w innych modułach systemu ProstaPaczka. Cały proces obsługi zamówienia zrealizujesz w jednym systemie.


 

ETAP 2 – WERYFIKACJA


Weryfikacja dostawy

Moduł weryfikacji umożliwia sprawdzenie czy dostarczony towar zgadza się z dokumentami.

Sprawdzanie na wielu urządzeniach

Weryfikację tego samego dokumentu może przeprowadzać wielu użytkowników na kilku urządzeniach. Weryfikacje można połączyć w jedną i porównać ze stanem deklarowanym przez dostawcę.

Kontynuowanie na innym urządzeniu / przez innego operatora

Po awarii kolektora czy rozładowaniu baterii, nie będzie trzeba jeszcze raz skanować wszystkich towarów. Wystarczy że magazynier zaloguje się na innym urządzeniu i dokończy weryfikację. Jeżeli jeden operator nie skończy weryfikacji w danej chwili, może ją dokończyć w późniejszym terminie lub przekazać innemu pracownikowi.


Wyświetlanie danych towaru

Dane towaru są automatycznie pobierane z Twojego ERP. Operator po zeskanowaniu kodu kreskowego na ekranie zobaczy nazwę, symbol, zdjęcie oraz ilość towaru przypisaną do tego kodu.

Rozbieżności w Twoim ERP

Informacja o rozbieżności może trafić do Twojego systemu ERP, dzięki czemu rozwiążesz problem bez konieczności używania dwóch systemów.

Automatyczne przesłanie danych na serwer

Skany mogą być automatycznie przesyłane na serwer, dzięki czemu z poziomu komputera PC możesz mieć podgląd na stan weryfikacji.

Zakończenie weryfikacji przyjęcia

Po zakończeniu skanowania wszystkich dostarczonych towarów, operator na urządzeniu mobilnym skieruje dostawę do rozłożenia na magazynie lub zgłosi rozbieżności.


 

ETAP 3 – ROZKŁADANIE NA MAGAZYNIE


Rozkładanie przyjętego towaru

Dedykowany moduł do rozkładania towaru przyjętego na magazyn.

Przypisanie dokumentów do operatora

W zależności od przyjętego sposobu pracy, dostawy do rozłożenia mogą być wydawane przez użytkownika z uprawnieniami lub podejmowane na urządzeniu po zeskanowaniu numeru dokumentu.

Wiele lokalizacji

Po zeskanowaniu towaru na urządzeniu mobilnym, operator zobaczy wszystkie lokalizacje, które są do niego przypisane.

Dodawanie nowych adresów

Jeżeli lokalizacja podstawowa została już zapełniona, na urządzeniu można w łatwy sposób dodać kolejną lokalizację towaru.


Podgląd danych towaru

Podczas rozkładania operator widzi na liście najbardziej potrzebne dane towaru: nazwę, symbol, zdjęcie i wykaz wszystkich lokalizacji.

Skanowanie adresu lokalizacji

Aby upewnić się, że towar został odłożony w odpowiednim miejscu, operator skanuje symbol lokalizacji.

Oznaczanie uzupełnionej lokalizacji

Gdy lokalizacja oznaczona jako pusta zostanie uzupełniona, informacja o tym fakcie trafia do systemu i od razu staje się widoczna dla pozostałych operatorów kompletujących dany asortyment.


 

WSPÓŁPRACA


Dostosowanie do potrzeb klienta

Wiemy, że każdy klient posiada swoją specyfikę, dlatego oferujemy możliwość dostosowania systemu do procesu klienta.

Wsparcie producenta

Oferujemy kilka pakietów wsparcia, a nawet możliwość przygotowania umowy współpracy na indywidualnych warunkach. 

Wdrażaj etapami, aby szybciej czerpać korzyści

Podział na moduły pozwala na etapowe wdrożenia, a to oznacza szybsze uruchomienie, bez wprowadzania rewolucji we wszystkich procesach magazynowych. Możesz przetestować procesy na jednym pracowniku, a dopiero później zdecydować, który model pracy najlepiej sprawdzi się w Twojej firmie.


 

Jak zacząć?

  1. Kontakt / skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o Twoich potrzebach
  2. 30 dni testowania! / zainstalujemy rozwiązanie w Twojej infrastrukturze, abyś mógł je przetestować w codziennej pracy 
  3. Zakup / gdy już będziesz znał wszystkie korzyści

Skontaktuj się teraz

Nie zastanawiaj się czy nasze rozwiązanie Ci pomoże – sprawdź jak wiele możesz z nim zyskać!
Porozmawiajmy i wspólnie zdecydujmy w jaki sposób będziemy mogli  Ci pomóc na kolejnych etapach rozwoju biznesu.

 


 


Porozmawiajmy o magazynie! Zamów bezpłatną rozmowę z naszym ekspertem i zobacz jak nasze narzędzia mogą zautomatyzować pracę w Twojej firmie! Wystarczy jedno kliknięcie, aby umówić się z naszym specjalistą, którego możesz zapytać o wszystko! Chcę porozmawiać ze specjalistą

Podziel się dobrą nowiną!