Okno pozwalające na określenie pola własnego V2 dla poszczególnych typów dokumentów.
Okno jest wykorzystywane do definiowania pól własnych, w których PP będzie zapisywać dane, jak i tych pól, z których PP będzie odczytywać dane.
W przypadku gdy w ramach PP obsługiwane jest kilka typów dokumentów (np. ZK i FS), należy zdefiniować pola dla odpowiednich grup.
- Typ dok.- lista rozwijana zawierająca grupy dokumentów, z których mogą być pobierane dane w PP
- Dokumenty sprzedaży – grupa dokumentów sprzedaży (np. PI, PA, FS)
- Wydania zewnętrzne – grupa wydań magazynowych (np. WZ)
- Zamówienia klienta – np. ZK
- Rozchód wewnętrzny (RW)
- Pole – lista zdefiniowanych w Subiekcie nexo pól własnych dla wybranej grupy dokumentów. Lista pól może nie zawierać wszystkich zdefiniowanych pól w Subiekcie nexo, zawartość pól jest filtrowana w zależności od kontekstu użycia (aby nie pokazywać pól słownikowych dla funkcji zapisywania numeru listu przewozowego)
- Dodaj – przycisk dodawania nowego pola własnego
Dodawanie pola
- Wybieramy grupę dokumentów z listy „TYP DOK.”
- Wybieramy pole własne z listy „POLE”
- Klikamy przycisk DODAJ – wybrane pole pojawia się na liście zdefiniowanych pól
Usuwanie pola z listy
- Zaznaczamy pole na liście zdefiniowanych pól
- Klikamy przycisk „USUŃ POLE” – pole zostanie usunięte z listy