STANDARD
4 STANOWISKA
Wszyscy przewoźnicy
Kompletacja towarów
Zbiorcza aktualizacja statusów
Rozliczanie pobrań w PP2
Wstawianie numeru listu do dokumentów powiązanych
Wstawianie numeru listu do Allegro
Raporty własne
Powiadamianie odbiorców
Archiwum przesyłek
75,00 zł*
PREMIUM
4 STANOWISKA
Funkcjonalność STANDARD plus:
Kontrola użytkowników i uprawnień
Własne skróty klawiszowe
Biblioteka dokumentów i dostaw
Rozliczanie rozrachunków w Subiekcie GT
Realizacja i wydruk dokumentów końcowych z Subiekta GT
Podgląd i edycja powiadomień
115,00 zł*
PRO
4 STANOWISKA
Funkcjonalność PREMIUM plus:
Podpaczki na podstawie skanu kodu opakowania
Zarządzanie podpaczkami poprzez skanowanie kodów akcji
Kompletacja wykorzystująca nexo jako źródło danych
Definiowanie opakowań
Powiadomienia z załącznikami
Automatyczna aktualizacja statusów logistycznych
141,00 zł*
* cena netto za jeden miesiąc w przypadku zakupu rocznej licencji na użytkowanie programu.
Skorzystaj z promocji!
ProstaPaczka pomoże Ci oszczędzić czas i pieniądze poprzez uproszczenie procesu obsługi zamówienia Twojego klienta. Będziesz mógł obsługiwać więcej zamówień każdego dnia, bez wzrostu kosztu ich obsługi. Niestety gdzieś trzeba zacząć. Decyzja o wprowadzeniu nowego oprogramowania lub jego zmianie, przygotowanie danych, instalacja i konfiguracja, testy... Robisz to raz, ale zajmuje to Twój cenny czas.Wychodząc Ci na przeciw, zapraszamy do zakupu naszego pakietu startowego!
Oferujemy pakiet trzech godzin wdrożeniowych, które możesz wykorzystać podczas swojego pierwszego miesiąca z nami. Może to być zdalna instalacja i konfiguracja programu. Mogą to być konsultacje dotyczące sposobów wykorzystania programu w Twojej firmie. Może to być pokonanie pierwszych trudności czy odpowiedzi na pytania / wątpliwości, które mogą pojawić się w początkowym okresie. Możemy też po prostu porozmawiać o tym jak my widzimy ProstąPaczkę w e-commerce czy podzielić się naszym doświadczeniem. Będziesz miał pewność, że ktoś jest z Tobą i zawsze pomoże w przypadku problemów. Nie musimy dodawać, że zakup pakietu upoważnia Cię do obsługi priorytetowej. Koszt pakietu znajdziesz na stronie: zakup licencjiPodsumowanie
Pakiet zawiera trzy godziny wsparcia, które można wykorzystać na kontakt z opiekunem (telefoniczny / mailowy / wsparcie zdalne za pośrednictwem AnyDesk) przez okres 30dni od daty zakupu. Zadania realizowane przez opiekuna muszą mieć bezpośredni związek z programem ProstaPacka2 (opiekun podejmuje działań w innych programach, nie konfiguruje urządzeń peryferyjnych, nie podejmuje współpracy z firmami trzecimi w imieniu klienta). Skorzystanie z pakietu startowego nie wymaga zakupu licencji na program ProstaPaczka. Niewykorzystane godziny nie podlegają wymianie na gotówkę, inne usługi czy programy oferowane przez LCSoft.
Zobacz co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić.
Najczęściej zadawane pytania:
Czym różnią się poszczególne wersje?
Szczegółowe różnice można poznać na stronie z listą funkcji.
Jak rozumiane jest stanowisko?
Jako stanowisko rozumiemy komputer z zainstalowanym programem, lub sesję połączenia zdalnego.
Czy można dokupić więcej stanowisk?
Tak, licencja na każde kolejne 4 stanowiska dostępna jest z 20% rabatem.
Czy można kupić licencje na krótszy okres?
Tak, możliwy jest zakup na 1, 3, 6, 9 i 12 miesięcy.
Czy można przejść na wyższą licencję?
Tak, można przejść na wyższą wersję dopłacając różnicę za brakujący okres.
Czy można zlecić dostosowanie programu pod nas?
Tak, dostosowujemy program do wymagań klienta. Wycena jest zawsze indywidualna.
Co obejmuje abonament?
W ramach abonamentu oferujemy dostęp do aktualizacji (nowości, dostosowania do zmian w Subiekcie GT, dostosowania do zmian u przewoźników) oraz wsparcie techniczne.
Jak udzielane jest wsparcie?
Sposób i czas obsługi zgłoszenia zależny jest od rodzaju posiadanego planu wsparcia. Zakres realizacji jest bardzo szeroki od zgłoszenia na forum do pomocy zdalnej i konsultacji telefonicznych. Szczegóły dostępne są na stronie plany wsparcia.
Jak często udostępniane są aktualizacje?
Zazwyczaj kilka razy w miesiącu.