Integracja z kurierem GEIS

W ramach programu ProstaPaczka udostępniamy możliwość integracji z przewoźnikiem GEIS. Dzięki integracji z API GService, możliwe jest tworzenie listów z systemów takich jak Subiekt GT, Subiekt nexo, Sello, WAPRO MAG oraz innych systemów ERP lub WMS, bez konieczności przepisywania danych między systemami. Moduł integracji z Geis umożliwia wykonywanie niezbędnych czynności bez konieczności logowania się do aplikacji GClient. Z poziomu modułu integracji z kurierem Geis masz możliwość ponownego wydrukowania etykiety, zamówienia podjazdu kuriera, przygotowania manifestu (dokument przekazania paczek kurierowi), dodania listu nie powiązanego z dokumentem oraz pobrania statusu przesyłki z systemu firmy Geis.

Obecnie GEIS wycofał się z przesyłek kurierskich (GEIS Parcel), więc możliwe jest tworzenie listów przewozowych tylko dla GEIS Cargo.

Wybrane możliwości modułu integracji z GEIS

Wiele kont dostępowych

Jeżeli posiadasz wiele kont dostępowych do aplikacji GEIS (np. oddzielne konta dla różnych lokalizacji), możesz wszystkie skonfigurować w programie i tworzyć listy dla każdego konta oddzielnie.

Listy ręczne

Masz możliwość przygotowania listów przewozowych nie związanych z żadnym dokumentem systemu źródłowego, bezpośrednio z programu. Nie będziesz musiał logować się do aplikacji GEISa.

Wydruk zbiorczy i pojedynczy

Masz możliwość generowania wydruków zbiorczo (dla wielu przesyłek) oraz pojedynczo (każda przesyłka na oddzielnej etykiecie).

Zamówienie kuriera GEIS

Z poziomu programu będziesz mógł zamówić przyjazd kuriera GEIS, bez logowania się do aplikacji internetowej przewoźnika.

Przegląd historii nadań

Każdy utworzony list przewozowy GEIS zapisywany jest w bazie danych programu, abyś miał do niego dostęp w każdej chwili.

Przygotowanie manifestu

ProstaPaczka umożliwi przygotowanie manifestu (zbiorczego zestawienia przesyłek) podpisywanego przez kuriera GEIS przy odbiorze paczek.

Edycja danych listu GEIS

Moduł umożliwia edycję danych listu przewozowego (nadawcę, odbiorcę, paczki w ramach przesyłki, usługi dodatkowe itp.).

Usługi dodatkowe Geis

W oknie edycji listu masz dostęp do wszystkich usług dodatkowych przewoźnika, co minimalizuje konieczność przygotowania listów przez aplikację GClient. Dostępne usługi dodatkowe dla kanału dystrybucji Geis Cargo:

  • (B2C) B2C Adres prywatny
  • (B2P) B2C Wniesienie
  • (B2S) B2C Usuwanie urządzeń
  • (HDS) Home Delivery standard
  • (HDP) Home Delivery premium
  • (COD) COD (Pobranie)
  • (DGR) Gwarantowane dostawy
  • (DPC) Przy problemie z dostawą dzwoń
  • (DTR) Termin dostawy
  • (EDL) Dokumenty elektroniczne
  • (EMA) Email odbiorcy
  • (EXW) EXW (Płatność odbiorca)
  • (FIX) Ustalony termin
  • (INS) Instalacja
  • (OSO) Osobny odbiór
  • (PHO) Awizacja telefoniczna
  • (POJ) Deklaracja wartości
  • (RCO) Rezerwacja okna czasowego
  • (RDL) Ponowna dostawa
  • (SMS) Awizacja SMS
  • (VDL) DL zwrot
  • (VIP) VIP Dostawa
  • (VSM) Umowa z powrotem

 

Przygotuj listy GEIS z:

Przygotowanie listów GEIS z Subiekta GT
Przygotowanie listów GEIS z Subiekta nexo
Przygotowanie listów GEIS z Sello
Przygotowanie listów GEIS z WAPRO MAg
Przygotowanie listów GEIS z Twojego systemu

 

 

Podziel się dobrą nowiną!