DOKUMENTY
Sekcja pozwala na wybór typów dokumentów, które będą pobierane przez program ProstaPaczka.
Aby filtrowanie było wykonywane należy zaznaczyć pole „Filtruj dokumenty po typie” i wybrać typy z listy
Dostępna jest obsługa dokumentów:
- FS – faktura sprzedaży
- PI – paragon imienny
- PA – paragon
- WZ – wydanie zewnętrzne
- ZK – zamówienie od klienta
- RW – rozchód wewnętrzny
SPOSOBY DOSTAWY
Zakładka pozwala na wybranie sposobów dostawy, które mają być obsługiwane w programie.
Aby pobierać dokumenty z przypisanymi niektórymi sposobami dostawy należy zaznaczyć pole „Filtruj dokumenty po sposobie dostawy” i wybrać pożądane sposoby na liście.
POBRANIE
Zakładka pozwala na określenie kiedy ProstaPaczka ma tworzyć listy za pobraniem. Należy wybrać jedną z poniższych metod oznaczania dokumentów za pobraniem.
- Pobranie na podstawie sposobu dostawy – należy zaznaczyć tą opcję gdy to sposób dostawy na dokumencie Subiekta określa, że płatność jest za pobraniem. Z listy poniżej należy wybrać tylko te sposoby dostawy, które dotyczą dokumentów pobraniowych.
- Pobranie na podstawie płatności dokumentu – opcję tą należy wybierać, kiedy list za pobraniem ma być utworzony dla dokumentów ze zdefiniowaną formą płatności. Z listy poniżej należy wybrać te formy płatności dla których mają być tworzone listy za pobraniem.
- Pobranie na podstawie treści w uwagach – opcja wybierana w przypadku gdy to w uwagach dokumentu wpisywany jest tekst określający sposób zapłaty. Za pomocą przycisku „Konfiguracja wartości” należy wprowadzić frazy, które mają oznaczać dokument pobraniowy.
STATUSY
Zakładka pozwala ograniczyć pobierane dokumenty, to tych posiadających odpowiedni status.
Aby włączyć opcję należy zaznaczyć „Pobieraj tylko ze statusami” i wybrać pożądane statusy z listy.
Statusy pobierane są z bazy danych Subiekta nexo i mogą się dublować. Jeżeli nazwy pojawiają się po kilka razy to zalecamy zaznaczenie wszystkich.