Ogólne
Dostępne od wersji START
- Praca tylko na jednym stanowisku
- Filtrowanie, grupowanie, wyszukiwanie zestawienia pobranych dokumentów
- Przygotowanie jednego listu dla dokumentu
- Zbiorcze przygotowanie listów dla wielu dokumentów
- Możliwość wyboru przewoźnika przez operatora dla każdego listu przewozowego
- Zbiorcze przygotowanie listów dla wskazanego przewoźnika
- Automatyczne wybieranie przewoźnika na podstawie sposobu dostawy określonego w dokumencie Subiekta nexo
- Automatyczny wybór przewoźnika na podstawie zawartości uwag dokumentu
- Wybór pobieranych dokumentów: FS, PI, PA, WZ, ZK
- Pobieranie dokumentów tylko z określonymi sposobami dostawy
- Pobieranie dokumentów dla wybranego sposobu dostawy
- Ograniczenie pobieranych dokumentów do konkretnego magazynu
Dostępne od wersji STANDARD
- Praca wielostanowiskowa – jedna baza i kilka stanowisk klienckich
- Możliwość zmiany lokalizacji bazy danych programu
- Wyszukiwanie dokumentów po numerze oryginalnym (zamówienia)
- Przygotowanie jednego listu dla kilku dokumentów
Dostępne od wersji PREMIUM
- Ograniczenie pobieranych dokumentów z wybranymi statusami
Uruchomienie eksportu
Dostępne od wersji START
- Uruchomienie eksportu z menu kontekstowego dla pojedynczego dokumentu
- Uruchomienie zbiorczego wystawienia listów dla wielu dokumentów
- Wprowadzenie lub zeskanowanie numeru pełnego dokumentu
Dostępne od wersji STANDARD
- Wprowadzenie lub zeskanowanie numeru oryginalnego dokumentu
Dostępne od wersji PRO
- Sterowanie słownikiem
- Zaawansowane ustawienia przetwarzania
- Wstępne przygotowanie listu
- Możliwość przypisania kodu kreskowego do zdefiniowanego wcześniej zestawu ustawień
- Uruchomienie tworzenia listu przewozowego na podstawie zeskanowania zawartości z pola własnego dokumentu (np. numeru zamówienia ze sklepu internetowego3)
Kompletacja
Dostępne od wersji STANDARD
- Kompletacja towarów z dokumentu
- Dekompletacja towarów (rozbicie na składniki)
- Wybór rodzaju towarów, który ma podlegać kompletacji
- Określanie własnych kodów akcji do skanowania jako ekwiwalenty działań myszką / klawiaturą
- Zapisywanie informacji o zakończonej kompletacji w uwagach lub polu własnym
Dostępne od wersji PREMIUM
- Określanie widoczności danych dokumentu w oknie kompletacji
- Opcja wyświetlania dodatkowego okienka do wprowadzenia / zeskanowania liczby kompletowanych sztuk
- Możliwość uruchomienia kompletacji dokumentu po zeskanowaniu numeru listu wprowadzonego do Subiekta nexo
- Opcja potwierdzania operatora wykonującego kompletację przed jej rozpoczęciem
- Wyświetlanie miniaturek towarów
- Definiowanie uprawnień dla użytkowniku do funkcji dostępnych w oknie (zapis wyglądu, edycja kolumn, użycie przycisku kompletacji i usuwania pozycji nadmiarowej) z możliwością autoryzacji danej czynności przez użytkownika z odpowiednimi uprawnieniami
- Możliwość zmiany trybut skanowania pojedynczego na zbiorczy za pomocą przycisku na panelu okna kompletacji
Dostępne od wersji PRO
- Możliwość uruchomienia kompletacji dokumentu Subiekta nexo na podstawie zeskanowanej zawartości pola własnego dokumentu
Realizacja zamówienia
Dostępne od wersji PREMIUM
- Wystawienie dokumentu końcowego (faktury/paragonu) na podstawie zamówienia
- Wydruk wystawionego dokumentu końcowego
- Ustawienie osoby wystawiającej dokument końcowy zgodnie z operatorem wpisanym w ustawieniach dostępu
Wyznaczanie pobrania
Dostępne od wersji START
- Wyznaczanie pobrania na podstawie formy płatności za dokument
- Wyznaczanie pobrania na podstawie sposobu dostawy
- Określanie przesyłki za pobraniem na podstawie uwag dokumentu
Logistyka
Dostępne od wersji START
- Przygotowanie listów przewozowych dla wszystkich dostępnych w ramach programu przewoźników
- Przygotowanie listów przewozowych dla wszystkich dostępnych w ramach programu rodzajów przesyłek Poczty Polskiej
- Przygotowanie listów przewozowych dla pośredników usług logistycznych: Apaczka, Eurohermes, {Paketo24, Świat Przesyłek,
- Przygotowanie listu ręcznego (nie powiązanego z dokumentem)
Dostępne od wersji STANDARD
- Przygotowanie listów przewozowych za pośrednictwem platformy Wysyłam z Allegro
- Wyszukiwanie kontrahenta w bazie Subiekta nexo z poziomu formularza listu
- Możliwość wyboru / zeskanowania gabarytu paczkomatu przez operatora podczas wprowadzania listu
- Możliwość wprowadzenia wagi przesyłki przez operatora podczas przygotowania listu (wybrani przewoźnicy)
- Opcja wpisywania wprowadzenia wymiarów przesyłki przez operatora podczas jej tworzenia (wybrani przewoźnicy)
Dostępne od wersji PREMIUM
- Opcja blokowania lub ostrzegania przed utworzeniem listu do wybranego kodu pocztowego
- Automatyczne wystawianie etykiet zwrotnych dla kuriera DHL
- Automatyczne wystawianie listów zwrotnych DHL po przygotowaniu listu dla innego przewoźnika
- Używanie skrótów klawiaturowych w oknie edycji listu
- Możliwość użycia kodów akcji (kodów kreskowych) do zarządzania tabelą paczek
Dostępne od wersji PRO
- Zapis opakowań do dokumentu Subiekt Nexo
- Skanowanie kodów opakowań w oknie edycji listów i tworzenie paczek na ich podstawie
- Automatyczny wybór konta przewoźnika na podstawie zawartości dokumentu Subiekta nexo
Zapis numeru listu
Dostępne od wersji STANDARD
- Zapis numeru listu w uwagach dokumentu
- Zapis numeru listu w dedykowanym dla numeru przesyłki polu dokumentu
Dostępne od wersji PRO
- Zaawansowany zapis w polach własnych
- Możliwość zapisania numeru listu w zamówieniu i dokumencie realizującym
Powiadomienia
Dostępne od wersji START
- Możliwość wygenerowania powiadomienia e-mail po przygotowaniu listu lub manifestu
- Definiowanie własnego szablonu powiadomienia
- Wysyłka powiadomienia od razu po przygotowaniu listu lub zbiorczo przez operatora
Dostępne od wersji STANDARD
- Możliwość przygotowania pól własnych dla powiadomień (wstawianych przy zaistnieniu zdefiniowanych warunków)
Dostępne od wersji PREMIUM
- Podgląd wygenerowanego powiadomienia
- Edycja wygenerowanego (ale nie wysłanego) powiadomienia
Dostępne od wersji PRO
- Dołączanie stałych załączników do szablonów powiadomień
- Definiowanie powiadomienia dla dokumentu zawierającego listę pozycji i wszystkich przygotowanych przesyłek
WYSYŁANIE DOKUMENTÓW
Dostępne od wersji PRO
- Wysyłanie powiadomienia z możliwością dodania wydruku dokumentu jako załącznika
- Zbiorcze wysyłanie dokumentów jako załącznik do powiadomienia
Historia listów
Dostępne od wersji START
- Dostęp do informacji o wszystkich przygotowanych listach przewozowych
- Wyszukanie listu po numerze dokumentu
- Wyszukiwanie we wszystkich wyświetlonych wartościach
- Otwarcie strony przewoźnika ze śledzeniem przesyłek
- Pobranie statusu logistycznego dla pojedynczego listu
Dostępne od wersji STANDARD
- Zbiorcza aktualizacja statusów logistycznych
- Dodanie statusu wewnętrznego do listu przewozowego
Dostępne od wersji PRO
- Automatyczna aktualizacja statusów logistycznych wewnątrz programu
Administracyjne
Dostępne od wersji START
- Zarządzanie widocznością niektórych pól / pozycji menu w ramach modułu Subiekta GT
- Zarządzanie widocznością pozycji do przygotowania listu dla konkretnego przewoźnika w menu kontekstowym
- Ostrzeżenie albo blokowanie przygotowania listu bez pobrania dla dokumentów oznaczonych jako pobraniowy
- Ustawienie czasu przechowywania logów i tymczasowych wydruków
Dostępne od wersji STANDARD
- Dostęp do modułu raportowania (danych zgromadzonych w programie)
- Możliwość zmiany programu do wydruku (Sumatra PDF, Adobe Acrobat Reader)
Dostępne od wersji PREMIUM
- Dostęp do modułu rejestracji i statusowania oczekiwanych dostaw
- Dostęp do modułu Biblioteki (przechowywania dokumentów)
- Możliwość wymagania wyboru stanowiska pracy przy logowaniu użytkownika
- Możliwość zarządzania użytkownikami programu
- Tworzenie własnych grup uprawnień (np.: magazynier, pakowacz, biuro)
1
Zacznij od pobrania bezpłatnej wersji demonstracyjnej!
Pobierz bezpłatną wersję demonstracyjną
W mailu powitalnym otrzymasz zaproszenie do skorzystania z bezpłatnego okresu testowego, podczas którego otrzymasz dostęp do wszystkich wersji programu!
Zapraszamy!
2
Uzyskaj odpowiedzi na swoje pytania i rozwiąż problemy!
Podczas instalacji i konfiguracji programu mogą pojawić się pytania. Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka miejsc, w których znajdziesz pomoc. Zacznij od krótkiego poradnika pokazującego jak poprawnie zainstalować i skonfigurować program: „jak zacząć?”. Po wstępnej konfiguracji pojawią się zapewne bardziej szczegółowe pytania. Odpowiedzi na nie możesz poszukać w instrukcji do programu: instrukcja.
3
Pamiętaj, że nie jesteś sam! Codziennie czekamy na Twoje uwagi!
Jesteśmy do Twojej dyspozycji na forum programu – zadaj pytanie i uzyskaj szybką odpowiedź od nas lub od społeczności. Na forum możesz znaleźć ciekawe zastosowania dla istniejących funkcjonalności lub zgłosić propozycje nowych rozwiązań. Ostatecznie, jeśli nadal Twoja ciekawość nie została zaspokojona, możesz napisać na office@lcsoft.pl.