Poniżej przedstawiamy listę funkcji programu przypisaną do poszczególnych wersji PP Magazyn dla Subiekt nexo, która pozwoli na wybór najbardziej przydatnego rozwiązania. Dajemy możliwość przetestowania każdej wersji produktu i sprawdzenia wszystkich funkcji w codziennej pracy.
Od wersji START
- Pobieranie wybranych dokumentów z Subiekta nexo
- Możliwość pobierania dokumentów z wyznaczonych magazynów
- Możliwość pobierania dokumentów o określonych statusach
- Możliwość wybrania rodzaju asortymentu, który będzie kompletowany (Towar, Komplet, Usługa itp…)
- Wydruk zbiorczej listy magazynowej
- Personalizowanie wydruku – możliwość zarządzania wyglądem raportu, a następnie wydruk wyświetlonej zawartości
- Zaawansowane filtrowanie, grupowanie, sortowanie, zarządzanie zawartością listy dokumentów i towarów
- Automatyczne rozbijanie kompletu na składniki
- Grupowanie tego samego asortymentu z wielu dokumentów do jednej listy magazynowej
- Personalizacja widoczności pól i pozycji menu w ramach modułu
Od wersji STANDARD
- Możliwość pracy wielostanowiskowej
- Określanie kolejności dokumentów za pomocą terminu realizacji i flag
- Możliwość wyświetlenia okna rejestracji braku poszczególnych towarów
- Wysłanie powiadomienia po zgłoszeniu braku towarów
- Sterowanie (kodem kreskowym) akcją wykonywaną po zeskanowaniu numeru listy magazynowej (wyświetlenie / nadanie statusu)
- Automatyczna zmiana kategorii dokumentu Subiekta nexo po zakończeniu kompletacji (po zmianie jej statusu)
- Automatyczny wydruk dokumentu z Subiekta nexo za pomocą Sfery po zakończeniu kompletacji (po zmianie jej statusu)
Od wersji PREMIUM
- Zarządzanie użytkownikami programu
- Budowanie grup uprawnień dla użytkowników programu
- Weryfikacja użytkownika przed zmianą stanu kompletacji (możliwość wykorzystania jednego stanowiska komputerowego dla kilku operatorów)
- Definiowanie własnych skrótów klawiaturowych
- Wyświetlanie zawartości pól własnych słownikowych i SQL na zestawieniu z dokumentami
- Automatyczna rejestracja numeru listy magazynowej przy zmianie statusu kompletacji
- Możliwość przygotowania dedykowanego wzorca wydruku
- Wydruk wielu zestawień przy jednej zmianie statusu (np. wykazu dokumentów z kodami kreskowymi i połączona zdekompletowana lista towarów)