Zapraszamy do zapoznania się z naszym najnowszym projektem, który pozwoli Ci usprawnić pracę magazynierów kompletujących towary za pomocą list magazynowych. Jeżeli terminale mobilne / kolektory danych nie leżą w kręgu Twoich zainteresowań, a zarządzanie magazynem przez wydruki zamówień już Ci nie wystarcza, przeczytaj w jaki sposób nasz program wesprze pracę Twoich magazynierów.
Drukowanie list magazynowych
Koniec z drukowanie zamówień czy faktur i bieganiem z nimi po magazynie. Z nami łatwo przygotujesz zbiorczą listę towarów do kompletacji z magazynu (order picking) na podstawie dokumentów zapisanych w Subiekcie nexo.
Drukuj tylko wybrane dokumenty
Skonfiguruj program w taki sposób, aby na magazyn trafiały tylko te dokumenty, które faktycznie powinny zostać skompletowane. Dzięki dużej ilości filtrów możesz ograniczać pobierane dokumenty z Subiekta nexo do tych, które posiadają odpowiednie: typy dokumentów, magazyny czy statusy.
Pomijaj opakowania i usługi
Masz możliwość wyboru jakie typy asortymentu będą wyświetlane w programie. Dzięki czemu na listach magazynowych nie będzie wyszczególnionych pozycji z usługami, czy opakowaniami.
Określ priorytety dla zamówień
Zamówienia klientów dzielimy na ważne i ważniejsze. Każde z nich może otrzymać inny priorytet dzięki określeniu punktacji dla flag i terminów realizacji, dzięki czemu pierwsze w kolejności realizowane będą zamówienia najważniejsze dla Ciebie i Twojego klienta.
Zapisz stany w Subiekcie nexo
Każda zmiana statusu kompletowanego dokumentu (zamówienia) może wywoływać zmianę flagi dokumentu w Subiekcie nexo. Dzięki takiemu podejściu użytkownicy Subiekta nexo mają wiedzę na jakim etapie jest kompletacja.
Zawartość listy magazynowej
Samodzielnie możesz określić jakie dane będą zawarte na liście magazynowej. Dzięki prostemu sterowaniu w łatwy sposób przygotujesz wygląd drukowanego dokumentu.
Kompletacja składników
Jeżeli pracujesz na kompletach w Subiekcie nexo, a produkty na magazynie są zwykle składnikami, możesz włączyć automatyczne rozbicie towaru na składniki. Dzięki temu na liście magazynowej będzie towar, który trzeba skompletować.
Automatyczne grupowanie
Jeżeli Twój proces zakłada, że rozbijanie na poszczególne zamówienia wykonywane jest na stanowisku pakowania, to na liście magazynowej możemy zgrupować te same towary, aby operator nie musiał weryfikować czy zliczył wszystkie wystąpienia danego towaru.
Przyjęcie z magazynu
Jeśli potrzebujesz informacji o zakończeniu kompletacji z magazynu, wykorzystaj funkcję zbiorczego oznaczania statusów dokumentu po zeskanowaniu numeru listy wysyłkowej. Wykorzystanie skanera klawiaturowego znacznie przyśpieszy proces.
Gdy brakuje towaru
Jeśli zabraknie towaru w magazynie, możesz nadać dokumentowi status braku towaru. W dodatkowym oknie oznaczysz brakujące towary, a program wyśle powiadomienie z informacją o brakach na wskazany w konfiguracji adres email. O tym i innych rodzajach powiadomień przeczytasz więcej w artykule „Powiadomienia w ecommerce”.
Wielu użytkowników i jedno stanowisko
Przygotowując funkcjonalności, projektowaliśmy je w taki sposób, aby można było wykonywać całość procesu na jednym stanowisku komputerowym. Wykorzystując kody kreskowe dla poszczególnych operatorów, będziesz wiedział co i komu zostało przydzielone do kompletacji.
Zarządzanie wyglądem aplikacji
Setki dostępnych ustawień dotyczących pracy programu, to nie wszystko, co chcemy Ci zaoferować. Nasz dodatek do Subiekta GT ma także duże możliwości dopasowania jego wyglądu. Od kolorystyki całego programu (skórki), poprzez określenie miejsca przełączania modułów, zarządzanie dostępnymi filtrami i sekcjami, zakresu pozycji w menu kontekstowym dokumentu, aż po zaawansowane dostosowanie zestawienia dokumentów pobranych z Subiekta GT. Grupuj, sortuj, filtruj, powiększaj, zmieniaj kolor, krój czcionki, a nawet wybieraj ikony w zależności od zawartości komórki.
Wsparcie zdalne
ProstaPaczka to bardzo rozbudowane narzędzie, które pozwala pracować na wiele sposobów. Dostępne są setki zestawów ustawień, co przekłada się na tysiące parametrów. Daje to wielkie możliwości, ale też w niektórych przypadkach, gdy nie ma informatyka w firmie, może stanowić niepotrzebne utrudnienie.
Oszczędź sobie czas potrzebny na samodzielne wdrażanie nowego systemu i zamów usługę wsparcia zdalnego! Podczas połączenia zdalnego zainstalujemy i skonfigurujemy Twój produkt.
- Zaoszczędzisz godziny, które musiałbyś poświęcić na samodzielne dochodzenie do najlepszych praktyk,
- Zaoszczędzisz czas, który musiałbyś poświęcić na rozpoznanie nowego oprogramowania,
- Przyśpieszysz wdrożenie rozwiązania i szybciej zaczniesz czerpać z niego korzyści,
- Będziesz miał okazję skonsultować swoje pomysły i od razu wcielić je w życie,
- Łatwiej wykorzystasz wszystkie możliwości programu i nie pominiesz czegoś co ułatwi Ci codzienną pracę.